VOORSTELLING UITVERKOCHT / VOORSTELLING GEANNULEERD / RUILINGEN / KAARTEN ZOEK?

Is de voorstelling die u wilt bezoeken uitverkocht?
Sommige voorstellingen raken snel uitverkocht. Bij de uitverkochte voorstelling op de website verschijnt de knop 'wachtlijst'. Hiermee kunt u zich op de wachtlijst registreren. Zodra er kaarten beschikbaar komen, benaderen wij deze wachtlijst per mail op volgorde van inschrijving.

Is de voorstelling die u zou bezoeken geannuleerd?
Helaas komt het soms voor dat door onvoorziene omstandigheden een voorstelling wordt geannuleerd. Het theater zal er in dergelijke gevallen alles aan doen u tijdig te informeren. Het is daarom van belang dat ons theater beschikt over juiste gegevens zoals o.a. telefoonnummer/e-mailadres. In geval van annulering door ons theater wordt de toegangsprijs teruggestort op uw rekening.

Is de voorstelling die u zou bezoeken geannuleerd èn verplaatst naar een nieuwe datum?
Ook in dit geval zal het theater er uiteraard alles aan doen om u tijdig te informeren. Het is daarom van belang dat ons theater beschikt over juiste gegevens zoals o.a. telefoonnummer/e-mailadres.
Vervolgens ontvangt u een e-mail met de nieuwe speeldatum van de voorstelling en de mogelijkheid om kaarten terug te geven tot een bepaalde datum als u de voorstelling niet kunt bezoeken op de nieuwe speeldatum. Het theater stort dan de toegangsprijs terug op uw rekening. Na de aangegeven datum in de mail/brief worden de tickets niet terugbetaald.

Gasten online

We hebben 37 gasten en geen leden online